Resuming podcast

28 març de 2023 a les 13:57

Detenen dos membres d'una associació cannàbica per un delicte contra la salut pública

Compartir

Les detencions van tenir lloc fa una setmana al local d'una associació cannàbica situat a l'avinguda de Colom. La policia va comissar diverses substàncies estupefaents, documentació, bàscules i 1800 euros en metàl·lic

La Policia Local de Malgrat de Mar i la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra d'Arenys de Mar van detenir el 22 de març dues persones acusades d'un delicte contra la salut pública. Els agents van entrar i escorcollar el local d'una associació cannàbica situat a l'avinguda de Colom i van comissar diverses substàncies estupefaents, com ara marihuana, haixix i MDMA, 75 cigarretes, documentació, bàscules i 1.800 euros en metàl·lic. Segons la Policia Local, el valor de les substàncies intervingudes al mercat negre "seria d'uns 7.000 euros".

Les dues persones detingudes són les que es trobaven a càrrec de l'associació en el moment de l'escorcoll, en el qual també es van identificar diverses persones que es trobaven a l'interior del local. Els detinguts van passar a disposició judicial el 24 de març i el jutjat de guàrdia en va decretar la llibertat amb càrrecs. Paral·lelament, l'Ajuntament de Malgrat de Mar ha obert un expedient sancionador.