25 abril de 2022 a les 7:48
Aquest és el projecte que els alumnes han escollit per dur a terme com a acció del Servei Comunitari. La donació de sang tindrà de lloc el proper dijous 28 d'abril de 9h a 13h i de 16h a 20h a la mateixa escola. Per donar sang cal apuntar-se prèviament a donarsang.cat
"Una gota de sang, una vida" és el lema que han escollit els alumnes de 4t d'ESO de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel per animar els malgratencs i malgratenques a donar sang aquest 28 d'abril a l'escola. La campanya de donació de sang, organitzada pels mateixos alumnes i el Banc de Sang i Teixits, és el projecte que els estudiants han triat enguany per dur a terme en el marc del Servei Comunitari. Una acció educativa, inclosa al currículum obligatori, que vol promoure que els alumnes experimentin accions de compromís cívic, aprenguin en l'exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Els alumnes Michelle Aguilera i Sergi Fontrodona asseguren que l'experiència "és molt bona" i creuen que aquest és "el millor pojecte que podien triar" perquè, entre d'altres coses, "la sang no es pot comprar" i, segons els estudiants, fa molta falta.
En el marc del projecte, els alumnes de 4t d'ESO han dut a terme diferents accions per donar a conèixer la campanya de donació de sang. Han elaborat, entre d'altres, un cartell, un contingut audiovisual per compartir a les xarxes i han preparat un conte adreçat als nens i nenes d'Educació Infantil de l'escola.
35 donants ja s'han apuntat a la campanya de donació de sang, que tindrà lloc aquest dijous 28 d'abril de 9h a 13h i de 16h a 20h a la mateixa escola. Els alumnes de 4t d'ESO de l'Escola Maristes Sant Pere Chanel animen els malgratencs i malgratenques a participar de l'acció.