8 novembre de 2021 a les 14:23
Actualment són quatre les persones ingressades, quatre menys que dimarts 2 de novembre, totes elles a l’Hospital de Blanes
Segons el darrer comunicat de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, actualment hi ha quatre persones ingressades, quatre menys amb relació al recompte de la setmana passada.
Concretament, a l’Hospital de Calella no s’ha registrat cap ingrés i s’han comptabilitzat dues altes. A l’Hospital de Blanes s’ha registrat un ingrés nou i s’han donat tres altes. Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en l’última setmana, se situa en els 69 punts i l’RT és del 0,80. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 76 punts i l’RT és de l’1,07. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 103 punts i l’RT és de l’1,20.
Pel que fa als professionals positius i en aïllament, ara mateix no hi ha cap en els centres de la Corporació. Malgrat la disminució de casos recorden que és important mantenir les mesures d’higiene bàsiques: la mascareta als interiors i exteriors quan no es pugui mantenir la distància de seguretat, la rentada de mans freqüent, etcètera.