Resuming podcast

7 gener de 2022 a les 10:18

Disminueixen els pacients positius ingressats per covid als hospitals de la Corporació

Compartir

El nombre total de pacients positius per coronavirus ingressats als centres de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva és de 95 persones, 12 menys que el dilluns 3 de gener

Segons informa la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, actualment hi ha 46 pacients ingressats a l’Hospital de Calella, entre els quals estan contemplats també els pacients d’hospitalització sociosanitària, 36 a l’Hospital de Blanes, xifra que també contempla els pacients en règim d’hospitalització sociosanitària, 13 a l’Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar.

Tenint en compte l’últim recompte del 3 de gener, a l’Hospital de Calella s’han registrat 10 ingressos, 12 altes, 2 de les quals són pacients que ja han negativitzat però continuen ingressats al centre, i 1 és un trasllat en un altre centre sanitari. També s’han comptabilitzat 2 defuncions.

A l‘Hospital de Blanes, respecte a l’últim recompte s’han comptabilitzat 8 nous ingressos i s’han registrat 14 altes, 2 de les quals són pacients que ja han negativitzat però continuen ingressats al centre, i 2 són trasllats a altres centres sanitaris. També s’ha comptabilitzat 1 defunció.

Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en la darrera setmana, se situa en els 2.987 punts i l’RT és de l’1,37. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 3.033 punts i l’RT és de l’1,46. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 3.150 punts i l’RT és de l’1,35.

Tenint en compte tots els centres de la Corporació, actualment hi ha 32 professionals positius i en aïllament per la Covid-19.