Resuming podcast

16 octubre de 2021 a les 20:20

Diana Riba: "Sense Europa, res del que ens ha passat en els darrers anys seria igual"

Compartir

L'eurodiputada d'ERC ha visitat Malgrat aquest dissabte i ha explicat en una xerrada la feina que fan els eurodiputats pels seus territoris

L'acte, organitzat per la secció local d'ERC a Malgrat de Mar, finalment ha tingut lloc a la Capella de l'Antic Hospital.

L'eurodiputada Diana Riba ha explicat a Ona Malgrat que un dels objectius d'aquesta xerrada és "apropar les institucions europees" i donar a conèixer la feina que fan els eurodiputats al Parlament Europeu:

Riba defensa que si l'Estat espanyol i Catalunya no formessin part de la Unió Europea "res del que ens ha passat en els darrers anys seria igual". I posa com a exemple la compra conjunta de vacunes contra la Covid-19 o la gestió de la crisi provocada per la pandèmia:

Pel que fa al procés d'independència Diana Riba s'ha mostrat confiada que finalment la justícia europea acabarà donant la raó a l'independentisme: