13 octubre de 2021 a les 12:56
Participarà en el col·loqui ‘‘Què ens aporta Europa al municipi?’ on es farà un repàs de la situació actual i de com veu la UE a Malgrat
Presentat i conduït pels regidors d’ERC Joaquim Albert i Ester Martínez, l’acte pretén repassar la situació actual, explicar com veu la UE el municipi, a més d’informar de tot allò que pot aportar, tant en l'àmbit legislatiu com amb polítiques econòmiques. Així ho explica Ester Martínez.
Tothom que vulgui assistir pot acostar-se dissabte a la Biblioteca La Cooperativa a les 19:00h.
No results found for ""