Resuming podcast

27 febrer de 2015 a les 11:38

Detenen un veí de Malgrat per trencar una ordre d'allunyament per violència domèstica

Compartir

La Policia Local de Malgrat de Mar va detenir ahir a la nit un home que havia trencat una ordre d'allunyament que tenia amb la seva exparella per un cas de violència domèstica.

Segons ha explicat la policia, van ser els veïns de la dona els qui van alertar els agents en sentir crits a l'interior del seu domicili, ubicat al carrer del Carme. L'home ja havia estat detingut amb anterioritat.