Resuming podcast

16 març de 2015 a les 12:53

Desimputen l'alcaldessa Conxita Campoy del cas dels suposats sobresous de la Federació de Municipis

Compartir

L'alcaldessa Conxita Campoy va anar a declarar el passat 2 de març a Sabadell davant la magristrada que investigava el cas. Campoy estava citada aquell dia, juntament amb Assumpta Escarp, secretària d'organització del PSC, i l'exalcaldessa del Vendrell Helena Arribas. L'alcaldessa va recordar, una vegada més que, entre 2004 i 2007, anys en què va formar part de l'FMC, va percebre uns 130 euros al mes que sempre havia declarat. Aquella mateixa setmana van declarar també altres càrrecs i excàrrecs electes.

Finalment, l'Audiència de Barcelona ha decidit arxivar el cas perquè no hi ha malversació de fons públics en tractar-se, l'FMC, d'una entitat privada. El cas ha quedat, per tant, arxivat i la sentència no es podrà recórrer.