10 març de 2022 a les 7:43
El grup barceloní de pop actuarà dissabte a les 20:30h a la sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal; i Anna Luna ho farà diumenge a les 12h als Jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala. Els dos concerts s'inclouen al festival La Barretina Sona! organitzat per la Societat Cultural i Recreativa La Barretina Vermella
La Barretina Sona! portarà el grup barceloní Depop aquest dissabte a Malgrat de Mar. Nascut a Barcelona l'any 1998, el conjunt inclou al seu repertori una col·lecció de cançons pop caracteritzades per unes harmonies vocals úniques. Ivan Morales a la percussió, Ignasi Miranda al baix, i Murray Kane i Mr. Rodríguez a les guitarres i veus, presentaran a Malgrat el seu sisè disc Adiós muñeca. Un àlbum dedicat al cinema i la literatura en blanc i negre.
Anna Luna Quartet actuarà diumenge. La cantant, guitarrista i compositora catalana presentarà un recorregut per la seva discografia carregada d'influències de la música brasilera, el jazz i els sons mediterranis. Amb més de 10 discs editats, Anna Luna ha recorregut festivals i clubs de jazz d'arreu de l'estat espanyol, el Brasil, Alemanya, Itàlia, França i Holanda.
Les entrades dels concerts es poden adquirir a entrapolis.com. La Barretina Sona! és un festival organitzat per la Societat Cultural i Recreativa La Barretina Vermella.