Resuming podcast

3 setembre de 2014 a les 8:34

Denuncien només un robatori de cartera a l'estació de tren en tota la temporada

Compartir

El regidor de Seguretat Ciutadana Valentín Rodríguez ha explicat que els vigilants de seguretat de les estacions són els que controlen si hi ha carteristes i la Policia Local de Malgrat de Mar "fa acte de presència" i, si és necessari, els identifica i inicia els procediments que consideri oportuns en cada cas.

Aquest dispositiu de prevenció també s'ha posat en marxa a les estacions de Santa Susanna, Pineda de Mar i Calella. Segons Rodríguez, a Malgrat de Mar només s'ha registrat un cas de robatori de cartera a l'estació de tren aquest estiu. El regidor, que ha recordat que la temporada passada no es va denunciar cap carterista, ha valorat els resultats del dispositiu de manera positiva.


20140903100034.rodriguez.carteristes-1.mp3
20140903100034.rodriguez.carteristes-2.mp3