3 setembre de 2014 a les 8:34
El regidor de Seguretat Ciutadana Valentín Rodríguez ha explicat que els vigilants de seguretat de les estacions són els que controlen si hi ha carteristes i la Policia Local de Malgrat de Mar "fa acte de presència" i, si és necessari, els identifica i inicia els procediments que consideri oportuns en cada cas.
Aquest dispositiu de prevenció també s'ha posat en marxa a les estacions de Santa Susanna, Pineda de Mar i Calella. Segons Rodríguez, a Malgrat de Mar només s'ha registrat un cas de robatori de cartera a l'estació de tren aquest estiu. El regidor, que ha recordat que la temporada passada no es va denunciar cap carterista, ha valorat els resultats del dispositiu de manera positiva.