Resuming podcast

27 maig de 2021 a les 17:26

“Deixar de fumar, la teva altra vacuna”, lema de la XXII Setmana Sense Fum

Compartir

Del 25 al 31 de maig té lloc la Setmana Sense Fum. Una iniciativa de la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitaria (semFYC) i CAMFiC a Catalunya, que durant els últims anys ha organitzat el Programa Atenció Primària Sense Fum a Catalunya. L'Àrea Bàsica de Salut Malgrat-Palafolls, a través de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva s'hi adhereix. L'objectiu és sensibilitzar la ciutadania sobre els beneficis de respirar un ambient lliure de fum, prevenir el consum de tabac entre els joves i promoure l’abandonament de l’hàbit entre les persones fumadores

Tal i com destaca la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, amb el lema “Deixar de fumar, la teva altra vacuna”, aquest 2021 la celebració destaca la importància de deixar de fumar com a mesura de prevenció de possibles complicacions derivades de la COVID-19. A més, l’edició d’enguany s’emmarca en un nou projecte anomenat Suma Salut, que integra els programes d’activitat física, tabaquisme i alcohol, i que els relaciona amb l’enunciat: “Quan t’actives, no fumes i beus menys, sumes salut”.

La infermera de la unitat de deshabituació tabàquica de l’ABS Malgrat-Palafolls, Begoña López, que dona consells per deixar de fumar.