Resuming podcast

22 maig de 2015 a les 13:22

Debat electoral Ona Malgrat

Compartir

Ona Malgrat ha organitzat aquest dijous al vespre al Centre Cultural un debat electoral amb els set cap de llista de les formacions polítiques que es presenten a les eleccions municipals d'aquest diumenge a Malgrat de Mar. La convocatòria ha omplert de gom a gom el Centre Cultural i ha generat un allau de comentaris i opinions a Twitter que s'han recollit amb l'etiqueta #debatmalgrat15. L'esdeveniment s'ha dividit en dos grans blocs: Economia i Cultura.

Moltes de les persones que seguien el debat, tant des del Centre Cultural com per FM i per internet, han criticat a les xarxes socials la estratègia seguida per alguns candidats, que han aprofitat els torns d'exposició i de rèplica per llegir el seu programa electoral.