22 maig de 2015 a les 13:22
Ona Malgrat ha organitzat aquest dijous al vespre al Centre Cultural un debat electoral amb els set cap de llista de les formacions polítiques que es presenten a les eleccions municipals d'aquest diumenge a Malgrat de Mar. La convocatòria ha omplert de gom a gom el Centre Cultural i ha generat un allau de comentaris i opinions a Twitter que s'han recollit amb l'etiqueta #debatmalgrat15. L'esdeveniment s'ha dividit en dos grans blocs: Economia i Cultura.
Moltes de les persones que seguien el debat, tant des del Centre Cultural com per FM i per internet, han criticat a les xarxes socials la estratègia seguida per alguns candidats, que han aprofitat els torns d'exposició i de rèplica per llegir el seu programa electoral.