Resuming podcast

27 setembre de 2014 a les 11:03

Conxita Campoy no es presentarà a les eleccions municipals de 2015

Compartir

L'alcaldessa socialista Conxita Campoy ha comunicat aquest matí a militants i simpatitzants del PSC que no repetirà com a cap de llista a les properes eleccions municipals, que tindran lloc al maig 2015. Campoy, que ha estat alcaldessa des de 1991, ha explicat que "hi ha persones preparades per tirar endavant el projecte socialista a Malgrat", que "tot té un començament i un final" i que ara toca fer "un canvi". Tot i que no repetirà com a cap de llista, l'alcaldessa ha assegurat que donarà suport al nou equip del PSC i que continuarà ajudant al poble. 

Conxita Campoy també ha dit que la decisió de no presentar-se l'any vinent ha estat difícil i que no té res a veure amb el fet de governar en minoria en aquest mandat. 

La renúncia de Campoy ha comptat amb el suport de Xavier Amor, primer secretari del PSC del Maresme, que ha explicat que "han estat molts dies valorant aquesta decisió" i que la respecta. Ha dit que "si una persona ha de deixar de ser alcaldessa per fer d'àvia vol dir que ha estimat molt el seu poble". 

A l'assemlea del PSC d'aquest dissabte també hi han assisit Assumpta Escarp, secretària d'organització del partit i els regidors socialistes Joan Mercader, Mercè Mora, Antoni Puignou, Valentín Rodríguez i Jordi Romero.

Els socialistes malgratencs hauran de triar ara nou candidat per a les properes eleccions municipals. El procés per a fer-ho començarà dilluns. Durant quinze dies les persones que vulguin liderar el projecte socialista a Malgrat presentaran les seves candidatures. Després l'executiva farà una proposta a la militància i s'escollirà el cap de llista.