20 febrer de 2015 a les 11:01
Amb la seva declaració de la renda a la mà, l'alcaldessa Conxita Campoy va aprofitar el torn de precs i preguntes del ple d'ahir per exposar detalladament la quantitat de diners que havia cobrat entre els anys 2004 i 2007 de la FMC en concepte de dietes per assistir a les reunions. Concretament, Campoy va assegurar que l'any 2004 havia cobrat 500 euros nets, el 2005 i 2006, 1365, i l'any 2007, 1000 euros.
Campoy, que es va mostrar molesta amb els mitjans de comunicació que havien anunciat la seva imputació abans que ella en tingués coneixement, va dir que "no li dóna la gana que després de 23 anys, algú pugui pensar que l'alcaldessa ha fet una cosa mal feta". També va afegir que el proper 2 de març davant la magistrada contestarà totes les preguntes que li faci i que, si cal, li donarà la seva declaració de la renda.
En el transcurs del ple d'ahir, Conxita Campoy també va lamentar que ERC demanés per escrit una reunió informativa amb ella per tal que els parlés de la investigació i que, a més, en fessin difusió a través de Facebook. L'alcaldessa va afirmar que ningú la "farà callar" perquè no està relacionada amb cap tripijoc.
Campoy, que va mantenir un debat intens amb la portaveu d'ERC Anna Maria Anglada, va rebre, en canvi, el suport de la portaveu de CiU Neus Serra que va mostrar el seu desacord amb el fet que la justicia filtri determinades informacions als mitjans de comuniació quan les persones implicades encara no en tenen coneixement. Serra considera que "aquesta situació no se la mereix ningú".

