Resuming podcast

7 novembre de 2014 a les 12:02

Conxita Campoy explica que va rebre el material del 9N en un sobre anònim

Compartir

L'alcaldessa Conxita Campoy lamenta que als tres partits a l'oposició, CiU, ERC i ICV-EUiA, "els agradi plorar i anar de víctimes per tal d'aconseguir que algú sigui dolent" i considera que l'Ajuntament, amb diner públic, no ha de repartir en cap cas aquest material ni assumir la responsabilitat de fer-lo arribar a ningú.

Campoy ha dit que no tenia intenció de publicar que havia rebut un sobre anònim amb aquest material i que l'havia retornat, però que, com que l'oposició han fet un comunicat "per tenir protagonisme i buscar la polèmica", ha decidit explicar-ho tot. L'alcaldessa ha comentat també que ha rebut diversos correus electrònics de l'AMI en els quals es demana no respondre una carta de la Delegació del Govern i que tot plegat "sembla el joc dels disbarats".


20141107134058.campoy.material-1.mp3
20141107134058.campoy.material-2.mp3
20141107134058.campoy.material-3.mp3