Resuming podcast

14 octubre de 2014 a les 9:07

Conxita Campoy estudia sancionar les persones que van plastificar el mobiliari urbà divendres passat

Compartir

Malgrat de Mar va despertar divendres al matí amb alguns elements del mobiliari urbà plastificats amb una cinta de color groc. Les columnes de les Peixateries Velles, la plaça de l'Església, el monument al Doctor Robert o el fanal de davant l'Ajuntament van ser alguns dels elements del mobiliari urbà que es trobaven en aquestes condicions.

L'actuació s'emmarcava en la campanya unitària Ara és l'hora, que defensa el dret a decidir i que compta amb el suport de l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural. Sota el lema #paísgroc, l'acció de mobilització consisteix a vestir amb aquest color tants llocs com sigui possible.

Tot i que els Serveis Municipals van netejar de seguida els espais públics precintats, l'alcaldessa Conxita Campoy ha explicat aquest dilluns a Ona Malgrat que es farà un estudi "per saber quants diners ha costat treure les cintes grogues" i que s'estudiarà sancionar els responsables de l'actuació. L'alcaldessa diu que "qualsevol campanya que necessiti ocupar els epais d'un altre no és legítima". Campoy afegeix que no entén aquesta manera de fer i que "si això ens ha de governar en nom de la independència" ella tremola.




20141014105853.campoy.plastics-1.mp3
20141014105853.campoy.plastics-3.mp3
20141014105853.campoy.plastics-2.mp3