Resuming podcast

23 gener de 2015 a les 11:21

Conxita Campoy desmenteix que estigui imputada i assegura que sempre ho ha declarat tot

Compartir

Conxita Campoy ha explicat a Ona Malgrat que no té "cap paper de ningú que li digui que està imputada" i que si se l'està investigant, no té cap problema en respondre a qualsevol pregunta que se li vulgui formular en relació a aquesta qüestió. L'alcaldessa assegura que "el poble de Malgrat pot està molt tranquil" i que ella també ho està.

En relació a la Federació de Municipis de Catalunya, Campoy ha detallat que ella en va formar part entre els anys 2004 i 2007 i que cobrava una indemnització de 200 euros mensuals que incloïa "la dedicació que hi tenia i la despesa que implicava assistir-hi". L'alcaldessa, que desconeix si es va cometre algun error administratiu, ha afegit que a aquests diners s'hi aplicaven les retencions que marcava la normativa i que, a més, ella ho va incloure a la seva declaració de la renda.

Finalment, Conxita Campoy ha comentat que respecta la decisió de la magistrada d'ampliar la investigació, però critica que "puguin sortir noms d'alcaldes als mitjans de comunicació en un món en què hi ha gent que, des de la seva ignorància, confon la paraula imputació". L'alcaldessa ha lamentat que "et puguis trobar sotmès als comentaris d'algú interessat que, sense conèixer res de l'administració, pugui atacar o fer mal".


20150123130434.campoy.investigacio-1.mp3
20150123130434.campoy.investigacio-2.mp3
20150123130434.campoy.investigacio-3.mp3