Resuming podcast

12 juny de 2015 a les 10:12

Conxita Campoy deixarà de ser alcaldessa de Malgrat aquest dissabte

Compartir

Conxita Campoy s'acomiada aquest dissabte com alcaldessa de Malgrat de Mar després de 24 anys al capdavant del consistori. Campoy, de 65 anys, deixarà l'alcaldia després del ple de constitució del nou Ajuntament en el que Joan Mercader (PSC) serà investit nou alcalde de la població.

Conxita Campoy va arribar a l'alcaldia l'any 1991 com a cap de llista del PSC i substituint Josep Mora. Va néixer el 17 de febrer de 1950 en el si d’una família catòlica i ha estat alcaldessa durant 24 anys, ja sigui governant en coalició amb altres forces polítiques o bé amb majoria absoluta. És mare de dos fills i d’una filla, àvia de dues netes i un nét i ha estat la primera dona que aconsegueix presidir l’Ajuntament de Malgrat.

Ha estat vicepresidenta del Consell Comarcal del Maresme, presidenta del Consorci per a la Promoció Turística del Maresme i candidata al Parlament de Catalunya a les eleccions de 1995. Actualment, és membre del Comitè Federal del PSOE.