17 març de 2015 a les 12:20
L'Audiència Provincial de Barcelona ha arxivat el cas perquè entén que la Federació de Municipis de Catalunya és una entitat privada i, per tant, no s'ha produït malversació de fons públics. Davant la notícia de la desimputació de tots els càrrecs electes, Conxita Campoy ha explicat que el fet d'haver-se vist involucrada en un procés com aquest "no és de rebut" i que "mai ningú podrà dir que ha fet alguna cosa mal feta" o relacionar-la amb irregularitats.
Campoy també considera que "tant el fiscal com el jutge s'han excedit una mica fent desfilar a 70 o 80 alcaldes". L'alcaldessa creu que "és una situació insòlita" que no entén "tenint en compte les assignacions que podia donar la Federació de Municipis de Catalunya per la responsabilitat que assumien". En el seu cas, entre 2004 i 2007, anys en què va formar part de l'FMC, va percebre uns 130 euros al mes que sempre havia declarat.
Finalment, Conxita Campoy també ha volgut destacar que "no és de rebut haver estat en boca dels mitjans de comunicació com a imputada" i que el cas "ha agafat una dimensió equivocada". A més, ha lamentat que no s'hagi fet el mateix tractament informatiu de tots els càrrecs que s'han vist afectats per aquest procés, sinó que hagin sortit uns més que d'altres als mitjans.