16 desembre de 2014 a les 8:57
L'alcaldessa Conxita Campoy ha explicat a Ona Malgrat que amb la instal·lació dels llums de Nadal als carrers "no n'hi ha prou" i que s'han dur a terme "altres accions". Campoy, que ha defensat la necessitat que el centre del poble sigui per a vianants i hi hagi aparcaments gratuïts prop de la zona comercial, diu que "si els 30.000 euros que s'han destinat als llums s'haguessin invertit en activitats, possiblement haurien aconseguit augmentar les vendes aquestes festes".
Campoy ha reconegut que "la situació comercial en aquest moment és complicada", però reitera que "no n'hi ha prou de plorar i lamentar-se" i demana al comerciants que comparteixin la responsabilitat de tirar endavant el sector amb l'Ajuntament.
Per la seva banda, Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha agraït que s'hagin instal·lat els llums de Nadal però reconeix que han de ser els comerciants "els qui posin ganes i empenta per fer-ho bé".