12 desembre de 2013 a les 8:28
Convoquen una concentració per avui davant l'Ajuntament contra la reforma de l'administració local
La Federació de Municipis de Catalunya i l'Associació Catalana de Municipis, juntament amb els sindicats UGT i Comissions Obreres, han convocat concentracions a tots els ajuntaments catalans amb l'objectiu de rebutjar la reforma de l'administració local que planteja el govern central i que es votarà al Senat la setmana que ve.
S'ha elaborat un manifest en el qual s'assegura que el Govern del Partit Popular no vol fer una simple actualització a nivell competencial municipal, sinó que es tracta "d'una autèntica involució del règim local, que tindrà conseqüències socials en forma de majors desigualtats i deteriorament i tancament de serveis" que afectarà, afegeix, tant a ciutadans com a treballadors públics.