Resuming podcast

26 febrer de 2015 a les 9:41

Convergència exclourà les banderoles de la seva campanya per a les municipals

Compartir

La portaveu de CiU a Malgrat Neus Serra ha explicat que Convergència assumeix aquest compromís d'austeritat i transparència davant la difícil situació econòmica "que encara colpeja fort a moltes famílies, també del nostre municipi". Serra considera que "no toca encetar una campanya fent els dispendis habituals" i convida a la resta de partits polítics a prendre mesures en aquesta línia.

Per això Convergència ha anunciat que no col·lacarà banderoles als fanals, penjarà un màxim de 5 pancartes a tot el poble, farà un únic enviament d'informació a les bústies, respectarà els espais específics per a l'enganxada de cartells electorals i donarà compte de totes les despeses derivades de la campanya quan acabi. Serra ha admès que aquestes mesures comporten un risc perquè es limita la comuniació amb els ciutadans i ciutadanes. Per això, la portaveu convergent ha explicat que el seu equip explotarà al màxim recursos com, per exemple, les xarxes socials, que no tenen cap cost per al partit.

Una altra de les decisions que ha pres Convergència és la d'encarregar els serveis i els productes de la campanya a les empreses de Malgrat de Mar i de la comarca.


20150226110359.serra.compromis-1.mp3
20150226110359.serra.compromis-2.mp3
20150226110359.serra.compromis-3.mp3