12 novembre de 2013 a les 13:47
Comença la poda d'arbres
Les tasques de poda continuaran els propers dies. El calendari previst pels Serveis Municipals d'Espais Verds és el següent: el dijous 14 de novembre al carrer del Canigó i el dimecres 20 de novembre al carrer de Manuel de Falla. Segons el responsable del Servei d'Espais Verds, Carles Garcia, aquests arbres que ara es poden són troanes, els quals per a aquesta època produeixen uns fruits en ramells que al caure taquen el terra i els cotxes. Carles Garcia ha explicat que aquest és un dels principals motius per fer la poda, així com la formació de l'arbre i l'adaptació de la capçada a l'espai públic.