Resuming podcast

29 novembre de 2021 a les 9:48

Comença la campanya de plantació d’arbres a Malgrat de Mar

Compartir

Aquesta s’allargarà unes tres setmanes i se centrarà en la reposició i la plantació d'arbres al municipi

Des d’Espais Verds, Carles Garcia indica que en total es plantaran uns 89 arbres a tot Malgrat. Tot i això, la idea és plantar-ne més per tal de complir les recomanacions de l’OMS. 

L’Organització Mundial de la Salut considera que el més adient és que hi hagi un màxim de tres persones per cada arbre dels plantats en un municipi, a Malgrat hi ha quatre persones per arbre. És per aquest motiu que és necessari plantar-ne molts més i aconseguir aquesta fita mediambiental. N’ha donat més detalls Carles Garcia al podcast d’Ona Malgrat ‘Plantes, bestioles…: Biodiversitat’

 

*Foto: Imatge d'arxiu del Parc Francesc Macià. AjMalgrat