Resuming podcast

20 setembre de 2021 a les 15:40

Comença el desmuntatge de les cabines dels peatges de la C-32

Compartir

El desmantellament de les estructures dels peatges de l'autopista del Maresme han començat aquesta setmana. El primer peatge que desapareixerà serà el de Vilassar, a finals de setmana

L'estructura física dels peatges de Vilassar de Dalt, Arenys de Mar i Santa Susanna serà història en els pròxims dies. Aquesta setmana han començat els treballs de desmuntatge i enderroc de les cabines dels tres peatges maresmencs després de la fi de la concessió de l'autopista el passat 31 d'agost.

El trànsit es desvia aquests dies pels carrils laterals de la via per tal que els operaris -que treballen les 24 hores del dia-  i les màquines puguin treballar a la part central. Un cop acabades les actuacions els carrils laterals quedaran fora de la part de la via per on circulara els vehicles.

Els treballs s'executen de forma simultània als tres peatges i es preveu que el primer en desaparèixer sigui el de Vilassar de Dalt, a finals d'aquesta setmana.