Resuming podcast

13 octubre de 2021 a les 11:55

Comença el curs per l’Agrupament Escolta i Guia Sant Nicolau

Compartir

Enguany ho fan amb molta il·lusió i ganes de poder tornar a fer activitats amb normalitat. Entre les activitats plantejades per aquest curs, hi ha les sortides de Nadal i Setmana Santa i els actes de Sant Jordi i Sant Joan sempre que sigui possible fer-los

Després que aquest dissabte celebressin el Pas de Branca per tal d’acomiadar el curs anterior i donar pas al següent, l’agrupament ja ha començat a preparar les noves activitats. Aquest any, tal com informen des de l’agrupació, encaren el curs amb il·lusió i ganes de tornar a fer totes les activitats amb normalitat. 

Les sortides, sobretot, són un dels elements més importants del curs. Així ho indica Enric Serra, Cap d’Agrupament de l’AEiG Sant Nicolau, qui confessa que esperen poder realitzar la majoria aquesta vegada.

La Covid-19, tal com lamenta, ha provocat el canvi de protocol moltes vegades i no han pogut realitzar el cau amb normalitat. És per això que, en la mesura del possible, intentaran fer totes les activitats que realitzaven els anys anteriors. Enguany segueixen organitzades les sortides de Nadal i Setmana Santa a més de les activitats de Sant Joan o Sant Jordi, entre d’altres.