Resuming podcast

19 octubre de 2021 a les 11:51

Comença el compte enrere pel Gran Recapte d’Aliments

Compartir

Amb el lema “Ningú està preparat per la pobresa, però junts podem fer-hi front”, el Banc d’Aliments ha començat la crida de voluntaris. Impulsada pels quatre Bancs d’Aliments de Catalunya, la recollida se celebrarà del 19 al 27 de novembre. Enguany tornarà a ser virtual i incorporarà la participació del petit comerç

Fa uns dies que es va presentar a 13ª edició d’un dels esdeveniments solidaris més importants que se celebren a Catalunya. Enguany a campanya tornarà a fer-se amb donacions monetàries als diferents punts de recollida que es destinaran a la compra i distribució dels aliments necessaris.

La relaxació de les mesures anti-COVID ha permès que en aquesta edició puguin participar més voluntaris, és per aquest motiu que l’entitat fa una crida a tothom perquè hi participin. Es preveu que caldran unes 10.000 persones, per tant, qui vulgui formar-hi part, només ha d’inscriure’s al web www.granrecapte.com

L’edició d’aquest any presenta una novetat respecte a les anteriors i, és que, el petit comerç també hi participarà. A través d’una nova app que tindran els comerços, les donacions queden enregistrades i es vinculen a una entitat social del mateix poble o barri. Així, un cop finalitzada la campanya, aquesta pugui adquirir els productes d’alimentació que més necessitin amb el saldo disponible a cada establiment.

La recollida d’aliments se celebrarà del 19 al 27 de novembre, tot i que el 19 i el 20 hi haurà voluntaris als diferents establiments per tal d’informar la població. Actualment els quatre Bancs dels Aliments porten distribuïts des de principis d’any uns 23 milions de quilos de menjar a 267 mil persones de mitjana mensual.