Resuming podcast

21 desembre de 2021 a les 11:25

Ciutadans demana a la Generalitat la recuperació del servei d'urgències les 24 hores al CAP de Malgrat

Compartir

Ciutadans ha presentat tres esmenes als pressupostos de la Generalitat de Catalunya per sol·licitar la recuperació del servei d'urgències les 24 hores al Centre d'Atenció Primària de Malgrat. La formació taronja considera que aquesta és "una necessitat urgent" i acusa la Generalitat "d'abandonar els municipis, carregant sobre ells inversions que són de competència autonòmica"

Marc Khaledi, portaveu de Ciutadans a Malgrat de Mar, considera que una de les "grans mancances que pateix la població" en matèria de sanitat és el fet que el CAP no disposi d'un servei d'urgències les 24 hores. "La falta de mitjans i de plantilla en els centres sanitaris catalans, la pèrdua d'especialitats i el desbordament en els centres d'atenció primària són notoris en tot Catalunya i no volem que Malgrat de Mar deixi de tenir els serveis sanitaris que mereix", assegura Klahedi.

A banda de l'àmbit de la Sanitat, Ciutadans també ha centrat les seves reivindicacions pressupostàries a la Generalitat en Infraestructures i Medi Ambient. En aquest sentit, el partit ha demanat, d'una banda, que s'adoptin les mesures oportunes per augmentar la freqüència dels trens que connecten Malgrat de Mar amb Barcelona i, d'altra banda, que s'agilitin les mesures oportunes per declarar el Delta de la Tordera com a Reserva Natural.