1 març de 2022 a les 8:38
Representants de Ciutadans Malgrat de Mar han participat aquest cap de setmana a la Convenció Municipalista del partit, que ha tingut lloc a Lloret de Mar. La trobada ha servit per començar a estructurar les estratègies de la formació per encarar les eleccions municipals de 2023
El portaveu de la formació taronja a Malgrat de Mar, Marc Khaledi Sánchez, assegura que Ciutadans "té un projecte útil i valent, compromès amb el municipalisme i la defensa dels valors constitucionals i la democràcia liberal". "Som l'alternativa progressista que permetrà constatar que som el partit de la gestió professional i eficient", ha afegit Khaledi, que també ha destacat el talent, la valentia i la dignitat dels membres de la formació. Ciutadans Malgrat se centrarà ara en en el desenvolupament de les polítiques locals amb l'objectiu de "millorar el dia a dia dels veïns".
La Convenció Municipalista de Lloret de Mar ha comptat amb la presència, entre d'altres, del president del grup parlamentari de Ciutadans al Parlament de Catalunya, Carlos Carrizosa, la secretària general del partit, Marina Bravo, i el vicesecretari general, Edmundo Bal.