17 octubre de 2014 a les 12:02
La federació nacionalista instal·larà una carpa participativa a la plaça de la Germana Campos cantonada amb el carrer de Manuel de Falla aquest dissabte a partir de les 10:30 h. Els veïns i veïnes que s'hi apropin podran explicar quines són les actuacions que creuen que s'haurien de dur a terme per millorar el barri i el poble. També podran respondre un qüestionari que se'ls facilitarà. CiU aprofitarà, a més, l'activitat per repartir el butlletí Parlem-ne!, que edita de manera periòdica.
No results found for ""