21 maig de 2015 a les 11:40
Convergència i Unió (CiU) proposa la creació d'un regidoria de la dona i un casal de la dona si arriba a governar després de les eleccions municipals de diumenge. Ho ha explicat la cap de llista de CiU, Neus Serra, en una acte per la igualtat organitzat pel partit aquest dimecres que ha tancat la campanya electoral -a falta de l'acte final de campanya- per a les eleccions municipals.
Serra diu que l'objectiu és "programar una sèrie d'accions per promocionar la dona i fer-la visible, treballar per la igualtat i fer accions transformadores a nivell d'educació". La candidata de CiU també ha explicat que des del seu partit volen "impulsar un pla d'igualtat a l'Ajuntament de Malgrat que no només reculli la igualtat d'oportunitats home-dona sinó que ho faci en un sentit més ampli, per exemple a nivell d'orientació sexual".
Serra creu que, en els últims anys, "s'han diluït les polítiques d'igualtat i només es fan accions concretes, sense una política transversal i estructurada".
L’acte per la igualtat ha tingut lloc a l’antiga capella i ha comptat amb la presència de la presidenta de l’Institut Català de la Dona, Montse Gatell.