5 juliol de 2022 a les 16:32
S’han engalanat els carrers del centre comercial amb banderetes de colors i es faran concerts a la plaça de la Barretina els dies 12, 16 i 25 de juliol
Des de l'àrea de promoció del municipi s’han impulsat dues accions encaminades a la dinamització comercial de Malgrat. El regidor de promoció econòmica Ludwig Hasko i la tècnica de turisme Ester Gil ho han explicat en una entrevista a Ona Malgrat.
Per una banda, s’han engalanat els carrers al centre comercial amb banderetes de colors a petició de l’associació de comerciants amb la idea de vestir de festa la ciutat i fer-la més atractiva per l’estiu i la festa major. Per altra banda, es faran concerts a la plaça de la Barretina els dies 12, 16 i 25 de juliol a petició d’operadors turístics.