Resuming podcast

18 febrer de 2022 a les 9:57

Carola Ortiz torna al Barretina Sona!

Compartir

Després de 4 anys, la cantant presentarà el seu tercer àlbum a l’escenari del festival malgratenc

Aquest dissabte els assistents a La Barretina Sona! es retrobaran amb Carola Ortiz. Tal com indica el vicepresident de La Barretina Vermella, Paco Márquez, "serà un concert delicatessen tant per la delicadessa de la cantant com pel treball que hi ha al darrere".

Des d’Ona Malgrat hem conversat amb la Carola i ha confessat les ganes que té de tornar a Malgrat de Mar després de tant temps. Destaca la bona rebuda que va tenir i valora l’atenció i efusivitat del públic malgratenc. Aquesta vegada torna a Malgrat per presentar el seu tercer àlbum on trobarem musicats diversos poemes d’escriptores catalanes com Mercè Rodoreda. Una obra que celebra l’univers femení, la sensualitat i el poder de les dones.

El concert serà demà a les 20:30h a la sala Joaquim Garriga de l’Arxiu Municipal.