Resuming podcast

9 juny de 2021 a les 12:19

Carme Ponsa: "Si governéssim nosaltres, les dues fases del Passeig Marítim ja estarien acabades"

Compartir

Avui dimecres la portaveu de Junts per Malgrat (JXM), Carme Ponsa, ha protagonitzat l'espai de l'entrevista política d'Ona Malgrat. Amb ella hem fet balanç dels dos anys del mandat

Carme Ponsa creu que "hi ha molta passivitat, és un govern d'anar passant els dies i mica en mica, si surt alguna cosa, la fem". Segons ella, al govern del PSC i JxCat -  Malgrat ens Mou, li manca il·lusió, "es fa el mínim imprescindible i en moltes ocasions en comptes de fer, desfan". En aquest sentit, Ponsa posa d'exemple el Passeig Marítim dient que "s'ha anat enrere, dos anys enrere".

La portaveu de JXM considera que els projectes han de tenir continuïtat. "Els socialistes han governat molts anys i quan va entrar un nou govern, nosaltres, vam iniciar molts projectes, moltes inversions, vam moure el municipi. Alguns projectes es van acabar i d'altres es van començar però per manca de temps no es van acabar, això tocava acabar als d'ara, això passa en tots els governs quan hi ha els canvis de mandat".

En referència a les obres del Passeig Marítim, Ponsa destaca que "s'ha fet una despesa extra, tot està aturat i no han acabat el que estava començat, a veure què passa amb la segona fase". Ponsa no hi veu ganes del govern d' acabar el projecte de remodelació del Passeig Marítim "que és per al bé de tots". La portaveu de JXM va més enllà dient que "pel que fa al Passeig Marítim estava iniciat però com que no els hi agradava el projecte el van aturar, bé, ara actualment estaria acabat, tant la primera com la segona fase". Per Ponsa, "no hi ha planificació ni continuïtat de projectes".

Pel que fa al projecte del tram zero de la riera, Ponsa creu que "s'ha desencallat perquè tots els malgratencs i malgratenques hauran de pagar 2 milions d'euros". Junts per Malgrat apostava per continuar amb el procediment judicial contra l'ACA.