Resuming podcast

13 octubre de 2021 a les 12:32

Carles Jimémez (JxM): "Els empresaris i treballadors de l'oci nocturn de Malgrat ho han passat molt malament amb la pandèmia"

Compartir

El regidor de Junts per Malgrat, Carles Jiménez, ha passat avui per l'Entrevista Política d'Ona Malgrat. Des dels micròfons de la ràdio, Jiménez ha destacat com a molt positiva la reobertura de l'oci nocturn, "un sector que a Malgrat de Mar és molt important i els empresaris ho han passat molt malament com també els treballadors"

Carles Jiménez espera un comportament cívic dels ciutadans i "siguin responsables complint amb les mesures de seguretat decretades". Pel que fa a les ajudes de les administracions a aquest sector, Jiménez creu que "no s'ha estat a l'alçada, s'han fet coses però potser no han estat suficients".

En l'àmbit del turisme, el regidor de Junts per Malgrat ha parlat de la necessitat de "desestacionalitzar el sector". En aquest sentit, Jiménez creu que s'ha de dialogar més amb els empresaris turístics per poder fer un pla a llarg termini amb activitats, d'aquesta manera, 2els hotels podrien obrir si es fan activitats al poble".

Per últim, i preguntat sobre la nova maquinària de neteja que l'Ajuntament ha estrenat recentment, Jiménez considera que "Malgrat de Mar està brut, amb les noves màquines guanyem només en el tema acústic, ara cal que des de l'Ajuntament es faci un seguiment per tal que es compleixi el plec de condicions del contracte de la neteja per part de l'empresa". A més, també fa una crida al civisme dels malgratencs i malgratenques.