7 gener de 2022 a les 12:54
Els benjamins, alevins, infantils, cadets i juvenils del club seran els encarregats de començar els partits després de les vacances de Nadal
Aquest cap de setmana l’Olímpic serà un altre dels equips malgratencs que tindrà competicions. D’una banda, dissabte, el Benjamí “A” jugarà contra l’Hostalric a les 9:30h i a les 11:15h l’Infantil “B” s’enfrontarà al Sils “A”. A la tarda, el Cadet “B” es veurà les cares amb el Llavaneres a les 13h i a les 15:15h el Juvenil “B” jugarà contra el Canet.
Diumenge serà el torn del Benjamí “B” i de l’Aleví “A” contra l’Arbucienca a les 10:15h i el Cadet “A” contra l’Hostalric a les 12h. A la tarda jugaran l’Infantil “A” contra el Vidrerenca a les 14:15h i el Juvenil “A” contra el Ca l’Aguidó a les 16:15h.