Resuming podcast

11 octubre de 2014 a les 13:10

Cap de setmana de competicions al Festival de Bandes

Compartir

El Festival Internacional de Bandes de Música de Malgrat arribarà al seu punt de màxima intensitat aquest cap de setmana. Una cercavila amb els grups participants inundarà avui de música el centre del poble. Els músics i les majorets sortiran del Passeig Marítim i passaran per l'Avinguda Bon Pastor, els carrers del Carme i de Mar, i acabaran al parc de Can Campassol. Després, cap a les 18 h, començarà un concert que comptarà amb actuacions de tots els grups.

La competició tindrà lloc demà al pavelló Germans Margall. Les majorets actuaran a partir de les 10 h i les bandes, a les 16:30 h. El lliurament de premis del festiva es farà diumenge a les 12 h al Parc Francesc Macià.

El Festival Internacional de Bandes de Música de Malgrat, que enguany arriba a la seva 15a edició, comptarà amb la participació de 13 grups procedents de Polònia, Alemanya, República txeca, Suïssa, Itàlia i Catalunya. El jurat comptarà amb membres procedents de Bèlgica i Canadà.