Resuming podcast

17 maig de 2022 a les 11:48

L' Ajuntament treballa per donar ús a l’edifici de Can Margarit seguint el desig d’aquesta familia malgratenca

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar treballa per tal de donar ús a l'immoble de Can Margarit, al cèntric carrer de Mar. A banda de les propostes que sorgeixen en el sí del govern, sobre la taula també hi ha diferents propostes que han fet entitats del tercer sector. Es tracta, com ha explicat el tinent d'alcalde d'Urbanisme, Jofre Serret, d'entitats que treballen per garantir residència per a persones que necessiten un acompanyament, persones grans o persones amb risc d'exclusió social.

Jofre Serret ha explicat que durant les properes setmanes s'acabarà de tancar una proposta per donar ús a l'immoble que l'Ajuntament de Malgrat de Mar va rebre en herència el juliol de l'any passat. El portaveu del govern va explicar aquesta qüestió durant la sessió plenària del mes d'abril.

En tot cas, Serret ha destacat que aquest immoble acollirà activitats socials, tal i com va demanar la família Margarit quan va fer la donació de l'herència al consistori.