Resuming podcast

27 agost de 2014 a les 9:23

Campoy lamenta que Ensenyament hagi fet un informe negatiu del pla especial del nou edifici del GEM

Compartir

Per tal de poder dur a terme l'obra de construcció del nou edifici del Grup Excursionista Malgratenc, l'Ajuntament va haver d'elaborar un pla especial, que es va enviar a Ensenyament, Sanitat i Urbanisme de la Generalitat per tal que en tinguessin constància i, si ho consideraven oportú, poguessin fer-hi esmenes dins del termini d'exposició pública.

Segons ha explicat l'alcaldessa Conxita Campoy, Urbanisme i Sanitat han emès informes favorables al pla especial, però Ensenyament no i, a més, ho ha fet fora de termini. Campoy, que assegura que el departament va rebre una trucada de l'Ajuntament abans d'enviar l'informe, diu que Ensenyament ha exposat que "falta informació" i que "no poden ser gaire optimistes".

Aquest informe desfavorable també qüestiona que la iniciativa sigui necessària i convenient pels interessos públics. En relació a aquest tema, l'alcaldessa creu que les paraules d'Ensenyament són "molt similars" a les que el grup polític municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya va usar en el darrer ple del mes d'agost.

Campoy diu que ara l'Ajuntament valorarà si contesta l'informe desfavorable d'Ensenyament o simplement l'inclou dins de l'expedient.


20140827104658.campoy.informe-1.mp3
20140827104658.campoy.informe-2.mp3
20140827104658.campoy.informe-3.mp3