Resuming podcast

29 abril de 2014 a les 9:08

Campoy declara que no farà "un acte de fe a cegues" respecte la consulta

Compartir

En aquesta carta, l'alcaldessa comenta que no entén que es demani col·laboració en l'organització de la consulta si és legal. Explica que, en aquest sentit, cal "complir amb el què les disposicions legals disposen" perquè "el que té prevalença és l'obligació". Conxita Campoy afegeix, a més, que no vol actuar "amb una fe cega", sinó que ho farà amb responsabilitat.

L'alcaldessa també transmet a Joan Ortega en l'escrit la seva "desil·lusió pel contingut tant exclusiu i excloent de la seva carta". Li recorda que hi ha altres temes que requereixen "un veritable compromís i col·laboració", com el deute de la Generalitat amb l'Ajuntament o les retallades en educació i polítiques socials.