Resuming podcast

4 març de 2015 a les 14:03

Campoy considera que el cas de la Federació de Municipis "està agafant una dimensió desmesurada"

Compartir

Conxita Campoy va declarar dilluns davant la jutgessa, juntament amb Assumpta Escarp, secretària d'organització del PSC, i l'exalcaldessa del Vendrell Helena Arribas. L'alcaldessa va recordar, una vegada més, entre 2004 i 2007, anys en què va formar part de la FMC, va percebre uns 130 euros al mes que sempre havia declarat.

Campoy ha explicat a Ona malgrat que creu que el cas "està agafant una dimensió que no és de rebut". L'alcaldessa entén que la investigació s'ha de dur a terme, però considera que "les coses s'havien d'haver fet d'una altra manera". Conxita Campoy també ha criticat el tractament informatiu que els mitjans de comunicació fan del cas. En aquest sentit lamenta que no destaquin de la mateixa manera totes les persones investigades, siguin del partit que siguin.

En relació al fet de no haver consignat ni retornat els diners que va cobrar de la FMC, Campoy ha detallat que, d'una banda, creu que no ha fet res il·legal i, de l'altra, que el seu cas pot haver prescrit. L'alcaldessa diu que "dipositar uns diners vol dir que en funció del què digui el jutge es podran tornar a recuperar" i que ella ha decidit tornar-los només en el cas que el jutge li demani que ho faci.


20150304151407.campoy.declaracio-1.mp3
20150304151407.campoy.declaracio-2.mp3
20150304151407.campoy.declaracio-3.mp3