Resuming podcast

6 agost de 2021 a les 14:43

La S. C. i R. La Barretina Vermella recupera el Campionat de Botifarra 'Fesol del ganxet'

Compartir

La Societat Cultural i Recreativa La Barretina Vermella recupera un esdeveniment que havia estat tot un referent dins de la mateixa entitat malgratenca. Es tracta del campionat de botifarra que arriba per aquesta Festa Major de Sant Roc i que s'emmarca en la campanya per aconseguir fons per a les obres que necessiten fer a la seu de l'entitat. 

El campionat de Botifarra 'Fesol del ganxet' es farà el dissabte 21 d'agost a partir de les 15:30h a la plaça Doctor Robert. El preu de la inscripció és de 40 euros per parella i es pot fer a través de la plataforma entrapolis o bé de manera presencial a les carpes que l'entitat instal·larà a la plaça de l'Església avui divendres d 18:00h. a 21:00h.i demà dissabte de 10:00 h.a 13:00.h. Anna Malleu, de la Junta de la SC i R La Barretina Vermella, ha avançat a Ona Malgrat que aprofitaran les parades informatives per fer captació de nous socis. Ser soci de la Barretina Vermella costa 20 euros a l'any per als menors de 30 anys i 35 euros per a la resta de ciutadans, recorda Malleu.

Malleu també ha explicat que la campanya per aconseguir fons per a les obres ha iniciat nova fase i ara l'eslògan ha passat de ser 'Salvem la Barretina' a 'La Barretina viu, viu la Barretina'.