15 novembre de 2021 a les 12:37
Aquest cap de setmana els cinc membres del club que hi van participar han tornat a casa amb premis. Tres ors, un bronze i un diploma han sigut el que han aconseguit els participants
Aquest diumenge cinc dels esportistes del Top King Training Center de Malgrat de Mar van representar el municipi al Campionat de Catalunya Infantil de Taekwondo davant un total de 500 competidors. Un certamen on tots els malgratencs van rebre un reconeixement per la seva feina feta. Pol Pasquín, Pau Salvà, Mariona Regí, Nico Pagoria i Izan Santos van guanyar un diploma, tres ors i un bronze, respectivament.
Unes medalles i uns reconeixements que també van compartir amb els altres membres del Team Antonio Campoy de Mataró i del Taekwondo Crazy Jumpers que són els dos clubs que participaven conjuntament amb el Top King de Malgrat.