12 abril de 2022 a les 14:10
La regidoria de Joventut atorgarà per primera vegada uns ajuts de 150 euros per als alumnes que estudien fora de Malgrat de Mar i que tinguin entre 16 i 30 anys. La quantia global d'aquests ajuts és de 3.000 euros. Al ple del passat dijous es van aprovar les bases de la convocatòria que ara estan en exposició pública
El regidor de Joventut, Sergio Ortín, ha explicat que és la primera vegada que s'atorguen aquest tipus d'ajuts i que van destinats a estudiants que cursen estudis postobligatoris, cicles de grau mitjà, de grau superior, i màsters, entre altres. La quantia única i individual és de 150 euros.
Sergio Ortín ha subratllat que l'objectiu d'aquests ajuts és doble. D'una banda, ajudar els joves "que fan un esforç econòmic amb els seus desplaçaments cap a Barcelona o Girona" i de l'altra, "volem promoure la mobilitat sostenible i incentivar l'ús del transport públic".
Un dels requisits és que l'alumne hagi aprovat les assignatures del curs, per tant, haurà de presentar l'expedient acadèmic. Sergio Ortín ha volgut deixar clar que els alumnes malgratencs es podran beneficiar d'aquests ajuts aquest mateix curs.
Les bases d'aquesta convocatòria estan subjectes a modificació en cas que "hi hagi coses que s'hagin de canviar", ha afegit Ortín. Les bases s'han aprovat al ple d'abril i ara es troben en exposició pública.