Resuming podcast

5 agost de 2021 a les 13:34

Els responsables del Casal Municipal d'Estiu fan un balanç molt positiu de les activitats del mes de juliol

Compartir

El Casal Municipal d'Estiu de Malgrat ha iniciat el mes d'agost després d'haver tancat un juliol ple d'activitats molt diverses adreçades als joves. La covid també ha estat present al casal tot i que, segons els seus responsables, sense ensurts destacables

Aina Espona, responsable de la campanya de Casals d'Estiu de la Fundació Pere Tarrés, ha explicat que un dels plantejaments del casal ha estat "el de ser presents al poble" ja que els infants van a la platja, a la piscina municipal als parcs i, evidentment, a les instal·lacions de l'Escola Marià Cubí. Espona ha destacat que durant el juliol no s'ha pogut fer la sortida al Parc de Bombers Voluntaris per les alertes que han tingut amb els incendis que han afectat diversos punts de Catalunya.

Aina Espona destaca que la Pere Tarrés "s'apropa al territori i s'adapta a les seves característiques" per desenvolupar els seus casals. Espona també ha dit que el perfil de les famílies usuàries del Casal d'Estiu és molt ampli i ha afegit que "està representat tot Malgrat de Mar al nostre casal". 

 

Per la seva banda, Gemma López, directora del Casal d'Estiu de Malgrat de Mar, fa un balanç molt positiu del mes de juliol. A més, ha subratllat la coordinació amb la Creu Roja per a les sortides a la platja. López ha parlat de les diferents activitats que es fan per als infants.Al mes de juliol hi ha hagut 6 grups amb participants des d'infantil fins a ESO amb un centenar d'infants en total. La xifra de participants s'ha reduït aquest mes d'agost.

D'altra banda, la responsable del casal malgratenc ha explicat que el covid també ha estat present al mes de juliol i s'ha hagut de confinar algun grup però sense ensurts destacables.

El Casal d'Estiu de Malgrat de Mar, que té com a eix principal de les seves activitats els Objectius de Desenvolupament Sostenible, s'acabarà el 31 d'agost.