9 desembre de 2021 a les 11:47
La regidora de Cultura, Lurdes Borrell, ha fet un balanç positiu de la Festa Major de Sant Nicolau. Segons Borrell, "s'ha de valorar molt positivament que s'hagi pogut desenvolupar la festa major amb força normalitat tot i la situació de pandèmia que encara tenim".
Durant una entrevista a Ona Malgrat, Lurdes Borrell ha destacat que per als membres de les entitats ha estat un moment esperat el poder sortir al carrer i celebrar la festa major fent les seves activitats.
La responsable de Cultura de Malgrat de Mar també ha parlat de les activitats que s'han programat per aquest Nadal i ha explicat que demà divendres a les 20h l'església parroquial acollirà un concert solidari a benefici de Càritas Malgrat. Un concert que anirà a càrrec de les corals Atzavara, el Cor Sibemoll i la Coral Jove Contrapunt. Les aportacions voluntàries es destinaran a Càritas.