12 juliol de 2021 a les 14:51
La regidora de Cultura de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, Lurdes Borrell, ha fet un balanç positiu del Festival Murmuris que s'ha celebrat aquest cap de setmana al municipi. Un festival de petit format i amb un aforament limitat a 200 persones que s'ha fet seguint totes les mesures de seguretat davant la covid-19
Durant una entrevista a Ona Malgrat, Borrell ha posat en valor aquest festival que organitzen conjuntament amb Son Canciones i que posa en valor el talent musical jove. Borrell ha aprofitat per recordar que els actes de l'agenda cultural del que queda de juliol i agost es mantenen tot i que s'està a l'expectativa de l'anunci per part de la Generalitat sobre noves restriccions. En tot cas, Borrell destaca que a Malgrat de Mar no hi ha organitzat cap acte que sigui multitudinari.