10 juny de 2022 a les 11:56
Els veterans i el cadet del club han ascendit de categoria aquesta temporada. L'Olímpic prepara ara el casal d'estiu de l'entitat i fa tecnificacions els diumenges
El Club Esportiu Olímpic Malgrat ha tancat la temporada de futbol amb un balanç positiu. Josep Maria Canadell, vicrepresident i director esportiu del club, ha destacat els ascensos dels veterans i l'equip cadet.
Tot i que l'Olímpic ja ha tancat la temporada 2021-2022, el club continua amb la seva activitat. D'una banda, l'entitat prepara el casal d'estiu, que encara té el període d'inscripcions obert, i, de l'altra, fa tecnificacions els diumenges.
Canadell ha explicat que aquesta temporada s'ha pogut recuperar l'activitat d'abans de la pandèmia de la covid. El vicepresident de l'Olímpic considera, però, que Malgrat de Mar necessitaria un altre camp de futbol per tal de poder garantir els entrenaments dels 300 esportistes que fan futbol al municipi. L'enllumenat de les instal·lacions i la gespa són també, segons Canadell, dues assignatures pendents.
El CE Olímpic Malgrat compta actualment amb 200 futbolistes al club.