Resuming podcast

17 agost de 2021 a les 13:54

L'Ajuntament de Malgrat de Mar fa un balanç positiu de la celebració de la Festa Major de Sant Roc 2021

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar fa un balanç positiu de la Festa Major de Sant Roc que ahir al vespre es tancava amb un espectacle de focs artificials que es va poder veure des de diferents punts del municipi

Els castells de focs d'artifici a càrrec de la Colla de Diables Ratpenatsinformals va tancar ahir al vespre la Festa Major de Sant Roc 2021. Una celebració marcada per les mesures de seguretat per la pandèmia i que la regidora de Cultura ha qualificat com "una festa diferent però que almenys s'ha pogut fer. Hem d'estar contents, hem tingut molts actes, ens hem adaptat a la pandèmia però hem pogut tornar a veure activitats tradicionals de la Festa Major com els Geganters, els Diables i el pregó amb el Grup Germanor, les sardanes o les puntaires, entre altres".

Durant una entrevista a Ona Malgrat, Borrell també recorda la resta d'activitats que s'han programat a l'agenda d'agost de l'Ajuntament de Malgrat de Mar.