Resuming podcast

11 febrer de 2022 a les 7:42

Baixen a 54 les persones ingressades per covid als centres de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva

Compartir

Segons les darreres xifres que ha donat a conèixer la Corporació de Salut, en aquests moments hi ha 14 pacients ingressats per covid menys que dilluns passat

Les dades indiquen que hi ha 38 pacients ingressats a l'Hospital de Calella, 14 a l'Hospital de blanes, una a l'Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar i una a l'Hospital Asil Sant Jaume. En relació a l'últim recompte, el de dilluns passat, l'Hospital Sant Jaume ha registrat 14 ingressos, 19 altes i una defunció; i el de Blanes, 7 altes. 39 treballadors de la Corporació de Salut són positius i es troben en aïllament per la covid.

Pel què fa al risc de rebrot, segons els informes de l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya, a l'Alt Maresme se situa en la darrera setmana en els 2.076 punts i la velocitat de transmissió, l'RT, és del 0,59. A la Selva Marítima el risc de rebrot és de 1.870 punts i l'RT, del 0,60.